2015. április 29., szerda

Hiszek a jóban

Én hiszek a jóban. Hiszem, hogy a világ nem rossz, hogy valójában mindenkiben ott rejtőzik a jóság és még ha keresni is kell de végül megtaláljuk mindenkiben azt a csöppnyi jóságot, mely minden élőlénynek megadatik.
Tudom, hogy ezeket a gondolatokat manapság talán egy óvodás kislány szájából hallhatjuk, de én igen is bízom abban, hogy az emberek jók. Lehet, hogy túlságosan cukormázas vágyaknak tűnnek ezek a sorok. De biztos vagyok benne, hogy az ember jónak születik és teljesen sosem válhat rosszá.
Már sokszor megkaptam, hogy naiv vagyok, hogy túl nagy reményeket fűzök az emberiséghez, sőt páran közölték velem, hogy nem látom át a dolgokat, hogy ha ilyen ésszerűtlen dolgokban hiszek könnyen átfognak vágni...Nem tudom, hogy igazuk van-e de azt tudom, hogy én mit gondolok. Naiv vagyok? Lehet. De van egy elképzelésem a világról, az emberekről és minden élőlényről, amihez tartom magam. Hiszem, hogy az állításaim helyesek, hogy nem csak egy rózsaszín felhőbe keveredtem, mely eltakarja előlem az igazságot. Hiszek abban, hogy igazam van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése